07 - Czemu nie widzę swojej usługi w sekcji Faktur zbiorczych?

Istnieje kilka powodów, dla których filtr może nie wyświetlić usługi, którą zarządzasz.

  1. Usługa wygasła - jeśli okres rozliczeniowy został zakończony, a usługa jest nieaktywna, nie zostanie ona wyświetlona w sekcji „Faktur zbiorczych za usługi”. Widoczne w tej sekcji są jedynie aktywne usługi.
  2. Usługa została już odnowiona na okres dłuższy niż sześć miesięcy (180 dni).
  3. Usługa została zawieszona przez Rejestr (strona trzecia). Niektóre rozszerzenia domenowe mogą zostać odnowione dopiero w określonych ramach czasowych przed  wygaśnięciem:


.pl (31 dni przed wygaśnięciem)
.uk (31 dni przed wygaśnięciem)
.de (60 dni przed wygaśnięciem)
.lv (60 dni przed wygaśnięciem)
.at (45 dni przed wygaśnięciem)
.as (30 dni przed wygaśnięciem)
.ai (45 dni przed wygaśnięciem)

.es (60 dni przed wygaśnięciem)

.ru (55 dni przed wygaśnięciem)


  • Domeny o powyższych rozszerzeniach pojawią się w sekcji „Faktur zbiorczych za usługi”, gdy zostaną spełnione określone wymagania (pozostałe dni przed wygaśnięciem).
  • Te same reguły obowiązują w przypadku wiadomości e-mail z przeglądem wygasających usług. Domyślnie wiadomość jest wysyłana dla usług wygasających w ciągu następnych 90 dni. Jednak w przypadku rozszerzeń wymienionych powyżej, wiadomość zostanie wysłana w momencie, gdy odnowienie domen będzie możliwe do zrealizowania.