W normalnych warunkach postmaster jest odpowiedzialny za tworzenie nowych adresów e-mail i utrzymywanie obecnych.
Ponadto tylko ten użytkownik może zmieniać zawartość kalendarza i książki adresowej, które są wspólne dla całej domeny.
Możesz to zmienić w administracji poczty internetowej, a także delegować określone uprawnienia do innych skrzynek w domenie.
Zaloguj się do poczty internetowej za pomocą konta postmastera lub konta delegowanego (zarządzanie dostępem).
Kliknij zakładkę Admin.
Delegowanie dostępu
W pod menu "Ustawienia Admin dla ..." wybierz Administratorzy.
Wprowadź nazwę użytkownika poczty, który powinien mieć uprawnienia dostępu do administracji skrzynki pocztowej i kliknij przycisk Dodaj.
Dodany użytkownik będzie od teraz widoczny na liście
Możesz tymczasowo włączać i wyłączać dostęp, korzystając z przełącznika Włączone/Wyłączone.
Użytkownika można usunąć, klikając przycisk Usuń.
Konfigurowanie dostępu do firmowej książki adresowej
W pod menu "Ustawienia Admin dla ..." wybierz Książka adresowa.
Wprowadź cały adres użytkownika, który powinien mieć uprawnienia do zapisu we wspólnej książce adresowej i kliknij przycisk Dodaj.
Możesz tymczasowo włączać i wyłączać dostęp, korzystając z linku Włączone/wyłączone. Możesz usunąć użytkownika, klikając link Usuń . Podobnie jak wcześniej.
Konfigurowanie dostępu do edycji kalendarza firmowego
W widocznym poniżej menu wybierz element "Kalendarz".
Wprowadź cały adres użytkownika, który powinien mieć uprawnienia do zapisu w udostępnionym kalendarzu i kliknij przycisk Dodaj.
Możesz tymczasowo włączać i wyłączać dostęp, korzystając z przełącznika Włączone/Wyłączone. Użytkownika można usunąć, klikając łącze Usuń.
Oprócz administrowania użytkownikami uprzywilejowanymi możesz wybrać kolor wydarzeń we współdzielonym kalendarzu.