Portal wsparcia klientów

    Interfejs "SmarterTrack" do komunikacji z obsługą klienta zapewnia optymalne przetwarzanie zapytań i wniosków klientów. Oferuje między innymi wyrafinowaną metodę komunikacji online - czy to poprzez czat, czy wysyłanie biletów. Każdy klient po zalogowaniu może śledzić aktualnie wprowadzone zgłoszenie i jego status, a także przeglądać historię wcześniej wprowadzonych biletów.

Gdy portal zostanie wyłączony, zaloguj się używając loginu i hasła do swojego konta klienta.


Po przesłaniu zgłoszenia w naszym systemie będziesz mógł zobaczyć wygenerowany numer identyfikacyjny. Dzięki niemu możesz na bieżąco śledzić jego status, a później także jego historię.

 
Lista wszystkich zgłoszonych spraw w systemie odnajdziesz pod linkiem  "Alerty" |  "Zgłoszenia".  (spójrz grafika poniżej)

W tej historii będziesz mógł zobaczyć wszystkie przesłane zgłoszenia,  ich status, rozwiązania, datę wejścia, ostatnią aktywność itp. Istnieje również opcja "Wyszukiwanie zgłoszeń".


Kliknięcie na temat wybranego zgłoszenia otwiera jego wszystkie szczegóły - całą komunikację, dokładny stan, numer identyfikacyjny, datę otwarcia i możliwe działania.

Stany zgłoszenia:
aktywny - zgłoszenie zostało złożone, oczekuje na przetworzenie przez system lub odpowiedź operatora. Aktywny bilet można zamknąć.
czekanie - zgłoszenie/sprawa została odebrana i przetworzona przez operatora, czeka na działanie klienta. Można na nie odpowiedzieć lub zamknąć.
zamknięte -  zgłoszenie/sprawa została przetworzona przez operatora, wysłano odpowiedź, problem rozwiązany. Bilet można ponownie otworzyć i aktywować.
zamknięte i zablokowane - zgłoszenie zostało przetworzone, problem rozwiązany. Ten bilet nie może zostać ponownie otwarty.

Przykład na ilustracjach znajdujących się poniżej:
@@@@@

Feedback

ok, można dodać
Izabela Świst (10/19/2022 at 9:09 AM)