Weryfikacja e-mail

Dlaczego twój adres e-mail wymaga weryfikacji?

Weryfikacja e-mail pozwala na płynną autoryzację właściciela konta przez biuro obsługi klienta w celu przetwarzania otrzymywanych zgłoszeń.
Jeśli klient utraci dostęp do adresu e-mail przypisanego do konta, może nie mieć on możliwości odzyskania danych logowania do Panelu Klienta Forpsi. W takim wypadku możemy wymagać przesłania dokumentu potwierdzającego tożsamość, aby przesłać link do resetu hasła na alternatywny adres e-mail.


Kiedy może nastąpić weryfikacja?

    1. Podczas rejestracji nowego klienta.
        Więcej informacji na temat przesyłanej wiadomości i procesu rejestracji można znaleźć w tym miejscu.

    2. W przypadku zmiany adresu e-mail na nowy (aktualizacja).
        Adres można zmienić w Panelu Klienta Forpsi -> Ustawienia konta

Podczas logowania do Panelu Klienta Forpsi, klienci, którzy nie zostali zweryfikowani w przeszłości, zobaczą następujące wyskakujące okienko:

Kod PIN pozwala na weryfikację klienta w czasie rozmowy telefonicznej. Wprowadzić go można w ustawieniach konta:

Jak wygląda e-mail weryfikacyjny?

Następująca wiadomość e-mail o temacie "Weryfikacja adresu e-mail" zostanie wysłana na Twoją skrzynkę e-mail: