Jak przenieść usługi z jednego klienta na drugie

Jeśli posiadasz kilka usług (domeny, hosting...) na swoim koncie klienta, może zaistnieć konieczność przeniesienia jednej z nich na nowe konto klienta. Operację tą można przeprowadzić na dwa sposoby.

Konto docelowe już istnieje

W przypadku gdy konto docelowe już istnieje należy skorzystać z naszego formularz kontaktowego. Po zalogowaniu na swoje konto (z którego chcesz przenieść usługę) wyślij do nas zgłoszenie z loginem i hasłem konta, na które ma zostać przeniesiona usługa). Oczywiście w tym zgłoszeniu należy także podać nazwę przenoszonej usługi.

Jeśli nie znasz loginu ani hasła konta docelowego (np. należy ono do innej osoby, która nie chce podać tych danych) wyślij zgłoszenie bez podania tych danych. Do tego zgłoszenia zostanie przydzielony numer ID, który Ci odeślemy. Z tym numerem ID może się do nas zgłosić właściciel konta docelowego aby zakończyć procedurę przeniesienia usługi.

Przykładowe zgłoszenie może wyglądać następująco:

"Proszę o przeniesienie domeny domena.pl z obecnego konta o loginie 987654AB i haśle abcdefg, na konto o loginie 456789YZ i haśle defghchi."


Konto docelowe nie istnieje

Jeśli konto docelowe nie istnieje to należy je założyć. Odpowiednie formularz znajduje się pod tym linkiem. Reszta procedury jest identyczna jak to zostało opisane powyżej.

Article ID: 2665, Created On: 9/8/2014, Modified: 9/8/2014